google-site-verification=wgtbr02JT7dYyZ1IBRDtqtQdIxvWvgm3_rEV0b7tYNc
13 Eylül 2020 - Pazar 20:26 Bu haber 2661 kez okundu

Şalfed Üsküdar Kirazlıtepe 'de Basına Açık İstişare Toplantısı Gerçekleştirdi
ŞALPAZARI Haberi

Şalpazarı Dernekler Federasyonu 13 Eylül Pazar günü 10:30 da Üsküdar Kirazlıtepe  kahvaltılı toplantı gerçekleştidi..

Şalfed Genel Başkanı Ömer Karadeniz kahvaltısı sonrasında gündem konuları ile toplantıyı başlattı..

Toplantı Gündeminde

1. Şalfed'in öğrencilere vermiş olduğu burs.

2. Giresun 'da medyada gelen sel felaketi sonrasında yapılan yardım.

3.Pandemi sürecinde yapılan yardımlar.

4.Kadınkolları'nın Şalpazarı' nda bulunan Doğancı Köyü ilköğretim okulu, Simenli Köyü İlköğretim okulu, Gökçeköy İlköğretim okulunun eksikleri ve yapılması gerekenler.

5 .Demir Ali için yapılacak olan yardım kampanyası.

6. Şalfed Genel Merkezi'nin Akibiyeti

Şalpazarı Dernekler Federasyonunun gerçekleştirdiği istişareli toplantıda öncelik olarak toplantıya katılanlar tek tek kendilerini tanıtarak yapılan ve yapılması gerekenler hakkında görüş bildirdiler...

Şalfed Kadın Kolları Başkanı Fatma Kandil Şalpazarı'nda okulları kadınkolları ile tek tek ziyaret ettikleri ve eksikleri tesbit ettik yardımda bulunmak için çalışmalara başladık...

Kandil okulların bizden en çok A4 kağıtı talep edildiğini dile getirdi..

Kadınkoları olarak okulların eksikleri için çalışmalara başladık dedi.

Ağasar Şalpazarılılar Sancaktepe Dernek Başkanı, Şalfed Anadolu Yakasından Sorumlu Başkan Soner Bayram Giresun' da meydana gelen sel felaketin ardından Şalfed Afad yetkilileri ile görüştüklerini ve Giresun için Su,  Temizlik malzemesi ve Çizme eksiklerini Üye Derneklerin Desteği yardım ettiklerini söyledi..

Şalfed 'in Üniversite Öğrencileri için verdiği burs ile alakalı gündem maddesinde Federasyonun burs vermiş olduğu listenin en kısa zamanda güncellenmesi ve bursların yatırılması konusunda karar alındı...

Demir Ali Yardım Eli Uzatılacak, Aile Yanlız Bırakılmayacak

Sancaktepe Fen İşlerinde Görev yapan Ersin Kaya toplantıya müsafir olarak tartışarak Demir Ali için yapılan kampanya ve Demir Ali hakkında bilgi verdi.

Yönetim Kurulu üyeleri ve Şalfed Başkanı Ömer Karadeniz Başta olmak üzere Şalpazarı Gündem 'de okuduğumuz haber sonrasında sizinde bu konuyu açıklık getirmek için toplantıya gelmeniz doğru bir karar oldu.

Şalpazarı Gündem gazetesinde yer alan haber sonrası ne yapabiliriz diye kendi aramızda konuşmuştuk, şimdi sizinde yapmış olduğunuz açıklamalar sonrasında Demir Ali için elimizden gelen desteği vereceğiz, yol haritamızı çizmemizi hızlandırdığınız için teşekkür ederiz denildi..

Şalfed Pandemi Döneminde Neler yaptı?

Şalpazarı Dernekler Federasyonu Pandemi Döneminde Dernek Başkanları ile tek tek görüşme yapmış ihtiyaç sahibi üyelere, üyesi olduğu Dernek aracılığı ile yardım yaptı..

Sağ Elin Verdiğini Sol El Görmeyecek.

Şalpazarı Dernekler Federasyonu pandemi sürecinde ihtiyaç sahiplerine destek verdiğini ancak bu yardımları gerek basında gerek sosyal medya 'da paylaşmadık denildi.

Şalfed Başkan Vekili Fahri Durmuş göreve geldiğimiz ilk günden bu güne gece gündüz verdiğimiz sözleri yerine getirmek için çalışıyoruz ancak, Şalfed' i itibarlaştırmak isteyen bir grup var, biz bunlar ile bir kaç kez İstişare yaptık ne istediler ise tamam dedik ancak görüyoruz ki  huylu huyundan vazgeçmiyor, bu gün yönetimde biz varız yarın onlar olur, sayılı günler gelip geçer baki kalması gereken Şalfed'ir dedi..

Şalfed Başkanı Ömer Karadeniz Kapanış konuşmasında " Öncelikle bu pazar günü kıymetli zamanınızı ayırıp İstişare toplantısı na katıldığınız için teşekkür ederim, ancak yönetimde olduğu halde, mazeret bildirmeyen başkanlar ve yönetim kurulu üyelerimiz var,  STK larda gönüllülük esastır dedi.

Şalpazarı Gündem Gazetesi İmtihaz Sahibi Fatih Muhcu 1Trilyon ve Şalfed merkezi hakkında sorularını sordu.

Muhcu öncelikle toplantı hayırlara vesile olsun, Sayın başkan bir yıl ö ve gerçekleşen Şalfed Genel seçiminde vermiş olduğunuz 1Trilyon ne oldu dedi.

Muhcu 2. Olarakta Şalfed Genel Merkezi 2018 yılında Kasımağzı Köyü Derneğine verilmişti ancak Tabelasının söküldüğünü gördük bu konuyu gazetemize taşıdık, tekrar açıklama yaparmısınız diye sordu.

Şalfed Genel Başkanı Ömer Karadeniz Seçimde verdiğimiz 1Trilyon sözünü yerine getirmek için 18 tane dilekçe verdik ancak pandemi sürecinde hijyen ve kurallar neticesinde verdiğimiz dilekçeler Red aldı.

Ancak biz ziyaretlere ve dilekçe vermeye devam ediyoruz.

Şalfed Genel merkezi ile alakalı ise biz göreve gelmeden Kasımağzı Köyü Derneğine Devredilmişti, göreve gelmemizin ardından bu yerin Şalfed için uygun olmadığı ve her ay haybeye 2 binlira kira vermemek için yönetim kurulu ile kiradan çıkma kararı aldık, ancak bu müjdeyi verebiliriz, Şalfed Genel merkezi için yer bulundu ve gerekli merciler ile görüşme yapıldı en kısa sürede genel merkez yapılacak dedi...

İçişleri Bakanı Süleyman Soylu, Üsküdar Belediye Başkanı Av. Hilmi Türkmen'in de katılacağı toplu açılışa katılma karırı alındı.

Toplantı sonrasında Demir Ali için destek çağrısı yapılarak toplu fotoğraf çekinildi...

Kaynak: Editör: Şalpazarı Gündem
Etiketler: Şalfed, Üsküdar, Kirazlıtepe, 'de, Basına, Açık, İstişare, Toplantısı, Gerçekleştirdi,